هتل تامارا
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل تامارا یک هتل 4 ستاره واقع در مرکز وان ترکیه می باشد. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای می باشد و اینترنت وای فای رایگان نیز در بخش های عمومی هتل در دسترس است. 3 رستوران و یک بار همراه با موسیقی زنده در این هتل موجود است.

پنیرهای گیاهی محلی به عنوان بخشی از صبحانه روزانه بوفه تامارا به شمار می رود. ماهی تازه، غذای کبابی و غذای سنتی ترکیه هر روز عصر سرو می شود.

یک نوشیدنی خوش آمدگویی و یک نقشه شهری رایگان توسط کارکنان هتل به طور 24 ساعته ارائه می شود. تنگه و دریاچه وان کمتر از 20 دقیقه با ماشین تا هتل تامارا فاصله وجود دارد.

هر یک از اتاق های هتل تامارا دارای یک مینی بار هستند. کف همه ی اتاق ها با فرش یا موکت پوشیده شده اند و دکوراسیون کلاسیک دارند. دمپایی و سشوار نیز در حمام اختصاصی هتل موجود است.

یک مرکز سلامتی و یک کافه بار مخصوص آبمیوه در هتل تامارا قرار دارد. مهمانان می توانند بازی هایی مانند بیلیارد را در اتاق بازی امتحان کنند و یا قهوه تازه ای را در سالن بخورند.

طبق نظر کاربران این هتل از نظر موقعیت مکانی بسیار خوب است ولی از نظر تمیزی و اخلاق کارکنان خیلی خوب نمی باشد.

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر وان را دارند می توانند هتل تامارا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر وان را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل تامارا ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: